2010. október 13., szerda

A "kiskosuti" kezdete.


Itt kezdődik a "kiskosuti", mondhatnánk azt is, hogy a gyalogos átkelést jelző zebrát, már annak nevezhetjük. Erre van valahol a "kiskiskosutis" a Zettvel szűkebb hazája, és itt nyomkodja a billentyűket is, amikor próbára teszi emlékezetünket, ismeretterjesztésnek álcázott találós kérdéseivel.
Például ilyenek: nyolc térképrészlet, 42 utcanévvel, és különböző nevű utcákban piros pontokkal jelölt helyek. Kérdés: hol lakott az a kovácsmester, aki bánatában félkiló patkószöget evett, mert a felesége megszökött a kovács inassal, aki a fújtatót kezelte.
Mostanában valami hasonlóra készülhet az "Zettvel", mert régen nem nyomta le a billentyűn még az "a" betű gombját sem. Biztos valami új kacifántos kérdésre koncentrál.
Nekem pedig be kell vallanom, hogy mivel semmi értelmes nem jutott eszembe, ezért csak úgy megnyomtam a fotó masinám gombját, ami hatására a gép az itt látható képet készítette, és én pedig írtam egy sor zagyvaságot, aminek semmi értelme. Magára vessen aki elolvassa.

2 megjegyzés:

  1. Szervusz James!

    A "kiskiskosutis" valóban errefelé lakik, de mivel ő nem "kiskosutis", hanem "kiskiskosutis", ezért valamivel még odébb van, és az előbb épp a Ferenc Józsival nyomkodta a billentyűket!
    És jó a felvételed!
    üdv,
    Zoli

    VálaszTörlés
  2. Szia Zoli!
    Azért csak "kiskosutis" mert, én egy takarékos ember vagyok.
    Üdv:
    james

    VálaszTörlés